×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آسایش فردای کودکان با ستاره دنباله دار بیمه پارسیان

اقتصادتهران: اکثریت قریب به اتفاق مردم نه تنها ایران بلکه تمام جهان در صورت داشتن فرزند، فقط و فقط به عشق و علاقه تکه‌ای از وجود خویش زندگی کرده و امید به آینده دارند.

اینکه جگرگوشه یک خانواده در آرامش به زندگی خود ادامه دهد بدون شک بزرگ ترین آرزوی هر پدر و مادر است. حال چه باید کرد برای آینده فرزندان؟

طرح‌های بی شماری برای آینده فرزندان اعم از طرح‌های موسوم به افتتاح سپرده‌های بلند مدت بانکی یا سپرده‌های مرتبط با تسهیلات مسکن برای فرزندان، پیش بینی و روانه بازار شده است. اما بدون شک، هیچ آینده‌ای بدون بیمه، تضمین صد در صدی پیدا نخواهد کرد. از خودرو گرفته تا آتش سوزی ناخواسته منزل یا محل کار، حوادت محیطی و طرح‌های مربوط به عمر و زندگی و سرمایه گذاری، همه و همه تنها با بیمه کردن، معنا پیدا می‌کند و اینجاست که بیمه پارسیان با رونمایی از طرح ویژه برای کودکان زیر هفت سال، با نام ستاره دنباله دار، آینده‌ای بهتر را برای فرزندان رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، این شرکت طرح ستاره دنباله دار پارسیان را با هدف گسترش و ترویج فرهنگ بیمه‌ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌، از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرایی کرده است و هدف غایی این طرح حفاظت از آینده فرزندان با جمع‌آوری سرمایه‌های خرد است.

والدین می‌توانند با استفاده از این طرح ویژه بیمه پارسیان، آینده شغلی، ازدواج، خرید خودرو و تهیه مسکن برای دلبندان خود را از طریق سرمایه‌های کوچک آنان، بیمه کرده و به نوعی علاوه بر این اقدام، نوعی سرمایه گذاری خرد را به فرزندان خود آموزش دهند.سودآوری تضمینی و قطعی، امکان شروع با سرمایه کم، نقدشوندگی بالا، امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه در برابر تورم از جمله اصلی ترین مزایای در نظر گرفته شده، ضمنا در طرح ستاره دنباله دار شرکت بیمه پارسیان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آینده درخصوص پرداخت مالیات بنیز پاسخ داده شده است. به گونه‌ای که اندوخته سرمایه گذاری این طرح دارای معافیت مالیاتی است.

یکی از دغدغه‌های سرمایه گذاران در هر طرح، آورده یا همان نقدینگی و سرمایه اولیه و نیز تضمین حفظ قدرت پول در شرایط تورمی است که بیمه پارسیان در طرح ستاره دنبال دار، فکر همه چیز را کرده است به طوری که سرمایه گذاری بدون ریسک، سودآوری قطعی و تضمینی، حفظ سرمایه در مقابل تورم، بدون نیاز به سرمایه زیاد، نقدشوندگی بالا و شفافیت در سرمایه گذاری از مزایای این طرح محسوب می‌شود.

سایت اقتصاد تهران، پیشنهاد می‌نماید که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ستاره دنباله دار پارسیان با شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سرتاسر کشور تماس حاصل نمایند.همچنین مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، آماده پاسخگویی به سوالات بیمه گزاران در این خصوص است.

بدون شک استقبال از بیمه نامه ارایه شده که طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد، علاوه بر آن که نقطه عطفی در فعالیت‌های شرکت بیمه پارسیان به شمار می‌رود، تضمین کننده آینده کودکان بوده و این امر به طور حتم به گسترش پهنه فعالیت شرکت بیمه پارسیان منتهی خواهد شد.

ترویج فرهنگ بیمه از یکسو و نیز ارایه خدمت ویژه به خانواده‌ها از مهم ترین اهدافی است که اجرای طرح ستاره دنباله دار به همراه داشته و بدون شک یکی از پر مزایا ترین طرح‌های بیمه‌ای است تاکنون به بازار بیمه کشور ارایه شده است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches