×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آرامش بصری شمال شرق تهران افزایش می‌یابد

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۴ با تاکید بر نگهداشت مطلوب شهر و آرام سازی منظر شهری گفت: داشتن شهری آرام و عاری از هرگونه آلودگی های بصری حق همه شهروندان است و در سال جاری ایجاد شهری آرام و ایمن از مهمترین اولویت‌ها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ در جلسه توجیهی تدابیر ابلاغی شهردار تهران که با حضور جمعی از معاونان، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد، نگهداشت شهر و ایجاد بستر لازم برای افزایش آرامش فکری شهروندان و آرام سازی منظر شهری را یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید شهردار محترم تهران عنوان کرد و گفت: در سال جاری نواحی ۹ گانه منطقه باید تلاش کنند تا معابر سواره رو و پیاده رو برای تردد ایمن عابران پیاده و سواره به مطلوب ترین شرایط برسد.

وی با تاکید بر برخورد جدی با مالکان ساختمان های در حال ساخت گفت: ساختمان های در حال ساخت نباید با ریختن مصالح خود باعث مسدود شدن پیاده روها شده و باعث ایجاد مشکلات تردد برای شهروندان شوند و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات با آنان برخورد جدی خواهد شد.

بهاری سد معبر وانت بارها را از دیگر معضلات شهری عنوان کرد و تاکید کرد: در راستای ایجاد شهری آرام و زیبا، شهرداران نواحی با جدیت با مزاحمت های شغلی به ویژه وانت بارها که با سد معبر و آلودگی های صوتی باعث سلب آرامش شهروندان می شوند برخورد نمایند.

شهردار منطقه ۴ افزود: پاکسازی و لایروبی انهار، شستشوی مستمر مخازن زباله، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی و در مجموع افزایش رفاه عمومی و فرهنگی شهروندان باید با توجه به تاکید شهردار محترم تهران در سال جاری در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه از ساماندهی فعالیت های شرکت های حفاری فاضلاب خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران و زیبایی نمای شهری، مجوز شرکت های حفاری فاضلاب که بنا به دلایلی کار حفاری را نیمه کاره رها کرده و در جای دیگر مشغول حفاری باشند باطل خواهد شد و از ادامه حفاری آن ها جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ ساماندهی دفاتر خدمات الکترونیک، پیگیری موضوعات مربوط به کمپین آسمان آبی زمین پاک، افزایش رضایتمندی شهروندان و کارکنان شهرداری، ساماندهی وضعیت بازیافت در منطقه و مدیریت هزینه های جاری از دیگر موضعات مورد تاکید شهردار منطقه ۴ در جلسه توجیهی تدابیر ابلاغی شهردار تهران بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches