×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران

اقتصادتهران: حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش اقتصادتهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران چهارشنبه شب به ایرنا گفت: ‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏ساعت ۱۹:۵۶ امروز این حادثه ‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏در خیابان وحدت اسلامی، بعد از پل ابوسعید، خیابان اسدی منش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با خودروهای پشتیبانی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی روی داده به گونه ای که آتش کاملا در این واحد شعله ور بود.

وی با بیان اینکه شدت آتش به حدی بود که شعله های آن از طریق پنجره ها به بیرون می زد، گفت: آتش در حال سرایت به سایر واحدهای مسکونی بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند پس از دقایقی این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

به گفته ملکی، در این حادثه حدود هفت نفر در داخل محل حادثه حضور داشتند که توسط آتش نشانان به بیرون منتقل شدند و همچنین یک نفر نیز در این حادثه مصدوم شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches