×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آتش سوزی گسترده در جنوب تهران/ اعزام ۱۵۰ آتش نشان به خیابان فداییان اسلام

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار ۵ هزار متری در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: براساس اطلاعات اولیه دو سوله بزرگ وسایل در این منطقه طعمه حریق شده اند.

مسئولان آتش نشانی از حضور بیش از ۱۰ ایستگاه در محل وقوع آتش سوزی خبر داده اند.

گفته می‌شود ۱۵۰ نفر آتش نشان مشغول خاموش کردن آتش سوزی در این دو سوله ۵ هزار متری هستند.

در همین رابطه، ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه محل حادثه یک انبار ۵ هزار متر مربعی بود گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که این انبار مملو از لوازم نو و اوراقی دوچرخه، موتورسیکلت و لاستیک است و تقریبا تمام آن شعله‌ور شده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود را برای مهار و اطفای حریق را آغاز کردند، ادامه داد: در حال حاضر شعله‌های آتش در این انبار مهار و از سرایت آن به دیگر انبارهای مجاور جلوگیری شده است اما عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه حریق تحت کنترل است افزود: سه آتش‌نشان نیز در پی گرمای ناشی از شدت حریق دچار مصدومیت سطحی شده‌اند که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches