×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آبگرفتگی چادرها و سرما مشکل زلزله زدگان کرمانشاه

اقتصادتهران: بارش شدید باران همراه با رعد و برق که از ۲ روز گذشته در مناطق غربی استان کرمانشاه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، زلزله زدگان شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب را با ۲ مشکل عمده آب گرفتگی چادرها و همچنین نفوذ سرما مواجه کرده است.

به گزارش ایرنا، بارش باران در ۴۸ ساعت گذشته در قصرشیرین و سرپل ذهاب، ساکنان زلزله زده این ۲ شهرستان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

شب گذشته با شدت گرفتن بارش ها، شاهد نفوذ باران به داخل برخی چادرهای زلزله زدگان بودیم که این امر مشکلاتی را برای مردم این مناطق ایجاد کرد.

بارش ها به گونه ای بود که بسیاری از پتوها، موکت و وسایلی که زلزله زدگان در داخل چادرها برای در امان ماندن از سرما استفاده می کردند، دچار آب گرفتگی شد.

شب گذشته بسیاری از زلزله زدگان در زیر باران توام با رعد و برق شدید به هدایت آب هایی که به داخل چادرها نفوذ کرده بود، مشغول شدند.

شب گذشته علاوه بر پس لرزه هایی که در مناطق زلزله خیز قصرشیرین و سرپل ذهاب احساس می شد، باران، رعد و برق شدید و سرما نیز فرصت استراحت حتی برای مدتی کوتاه را از زلزله زدگان این منطقه که در چادرها مستقر بودند، گرفت.

جمعی از زلزله زدگان شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب با قدردانی از خدمات رسانی دستگاه های امدادی و مسئولان، مهمترین مشکل خود را آب گرفتگی چادرها، سرما و کافی نبودن پتو و و وسایل گرمایشی بیان کردند.

شوکت عزیزی یکی از زلزله زدگان سرپل ذهاب که دارای ۲ فرزند کوچک است، در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: شب گذشته شدت باران به قدری بود که من، همسرم و حتی فرزندان کوچکم تا سحرگاه به هدایت آب های اطراف چادر برای جلوگیری از نفوذ به داخل چادر و جلوگیری از خیس شدن پتو و موکت مشغول بودیم.

وی با قدردانی از خدمات ارئه شده، از مسئولان خواستار حمایت بیشتر از زلزله زدگان برای در اختیار گذاشتن وسایلی همچون پتو، خشکبار و سایر وسایل ضروری و سوخت به مردم شد.

فانوس محمدی یکی دیگر از زلزله زدگان سرپل ذهاب که ۷۰ سال سن دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته آب به اطراف چادر من نفوذ کرد و افراد داخل سایر چادرها کمک کردند و مانع از هدایت آب به داخل چادرم شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches