×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۹ هزار و ۶۰۰ نانوایی مجوز دار استان تهران به سیستم کارتخوان مجهز می‌شود

اقتصادتهران: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه ۹ هزار و ۶۰۰ نانوایی مجوزدار در پایتخت فعالیت دارد، گفت: تا پایان هفته تمامی این نانوایی ها به سیستم کارتخوان مجهز می شود.

 به گزارش اقتصادتهران،حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ نانوایی در سطح استان به سیستم کارتخوان مجهز شده است.

وی افزود: طرح تجهیز نانوایی‌ها به سیستم کارت خوان از سرعت مناسبی برخوردار است و این طرح تا پایان هفته به پایان می رسد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸ واحد صنعتی راکد احیا و به چرخه تولید بازگشت همچنین چهار واحد تولیدی در بخش کشاورزی نیز احیا شد.

وی افزود: از ابتدای امسال همچنین ۵۰ واحد تولیدی افزایش ظرفیت تولید داشته است.

معاون اقتصادی استانداری تهران همچنین با اشاره به جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: این جلسات به صورت هفتگی و به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می شود که در این جلسه به مشکلات ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر اقتصاد پیش تر درباره جزییات طرح هوشمند سازی یارانه نان گفت: در طرح هوشمندسازی یارانه نان، افزایش قیمت، محدودیت خرید برای مردم نخواهیم داشت و حتی ابزار خاصی تحت عنوان کارت نان وجود ندارد.

محمد جلال درباره اجرای طرح هوشمندسازی و مردمی‌سازی یارانه نان، اظهار داشت: یارانه آرد و نان یک تفاوت ماهوی با یارانه سایر کالاهای اساسی و حتی حامل‌های انرژی دارد و اینکه وقتی یارانه را به خود کالا اختصاص می‌دهیم، کسانی از یارانه بیشتر منتفع می‌شوند که بیشتر مصرف می‌کنند، اما در سایر کالاها و حتی حامل‌های انرژی، افراد پرمصرف‌مان، بیشتر افراد متمکن هستند.

وی افزود: در موضوع نان، پرمصرف‌ها، افراد و خانواده‌هایی هستند که تمکن مالی پایین‌تری دارند و به دلیل اینکه امکان تأمین کالاهای مصرفی دیگر را ندارند، نان بیشتری مصرف می‌کنند؛ البته به شرطی که واقعاً نان به مصرف این خانوارها برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches