×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۹۲درصد مردم ایران زیر پوشش بیمه سلامت هستند

اقتصادتهران: وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با وزیر بهداشت تایلند گفت: ۹۲درصد مردم ایران زیر پوشش بیمه سلامت هستند و ۵۰ درصد این بیمه ها کاملا رایگان است.

به گزارش ایرنا، سید حسن هاشمی روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با وزیر بهداشت تایلند در هتل اسپیناس تهران افزود: ایران و تایلند هم از نظر جمعیت و هم مسائل نظام سلامت، اشتراکات بسیار زیادی دارند و می توانند از تجربه یکدیگر استفاده کنند.

وی ادامه داد: کشور تایلند نظام بهداشتی بسیار موفقی دارد. در منطقه شرق آسیا جزو کشورهای موفق است و من مطمئن هستم که تفاهمنامه ای که امروز بین وزارت بهداشت دو کشور امضا می شود برای هر دو طرف مفید است و به خصوص کارشناسان دو طرف از آن بهره مند خواهند شد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: هر دو کشور سابقه طولانی در فعالیت شبکه بهداشتی-درمانی دارند. اخیر سازمان بهداشت جهانی چهلمین سال فعالیت شبکه های بهداشتی و نظام PHC را جشن گرفته است و ایران نیز همین میزان در زمینه شبکه بهداشتی تجربه دارد.

وی گفت: تفاهمنامه ای که امروز بین دو کشور امضا شد در زمینه همکاری در امور بهداشت، درمان، آموزش پزشکی فناوری های نوین حوزه سلامت، تولید دارو و صنایع پزشکی است و به خصوص دو کشور از تجارب یکدیگر در زمینه امور مرتبط با اقتصاد سلامت بهره خواهند برد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد ثمربخشی این همکاری باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches