×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۹۰۰ سرباز امریه در وزارت نیرو جذب می‌شود

اقتصادتهران: وزیر نیرو اعلام کرد: ۹۰۰ دانش آموخته مشمول خدمت سربازی، در سه سال آینده از طریق فراخوان در قالب «سرباز امریه» در وزارت نیرو جذب می شوند.

رضا اردکانیان امروز (شنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این، سالانه ۳۰ نفر به عنوان سرباز امریه از میان دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فنی جذب این وزارتخانه می شدند.

وی ادامه داد: با امضای موافقتنامه ای میان وزارت نیرو و ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد در طول سه سال تا ۹۰۰ سرباز امریه در وزارت نیرو جذب شود.

وزیر نیرو اضافه کرد: بر اساس این موافقتنامه، وزارت نیرو نه تنها دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، بلکه دانش آموختگان مقطع دکتری را جذب می کند؛ علاوه بر این، جذب مشمولان فقط منحصر به رشته های فنی نیست بلکه در رشته های مختلف مرتبط با علوم اجتماعی مانند علوم ارتباطات، حقوق، حسابداری و مدیریت نیز نیرو جذب خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت بخشیدن به «مدیریت عرضه و تقاضا» در وزارت نیرو، هدف از بکارگیری دانش آموختگان رشته های مرتبط با علوم اجتماعی را حضور متخصصان این حوزه در مدیریت توامان عرضه و تقاضا ذکر کرد.

اردکانیان تصریح کرد: دیگر نیازهای کشور را نمی توان صرف توجه به طرح های تولید و تامین پاسخ داد و اگر روش های صحیح را در شیوه های مصرف اعمال نکنیم، تبدیل به جامعه ای بدمصرف خواهیم شد.

وی گفت: «وقتی می خواهیم به برنامه های مدیریت مصرف و تقاضا بپردازیم – آن هم در وزارت نیرویی که در طول عمر خود بر مدیریت تامین و عرضه متمرکز بوده است – باید تشخیص بدهیم که مدیریت مصرف و تقاضا مربوط به شاخه علوم اجتماعی است و باید بازیگران آن طبق تخصص های رشته های علوم اجتماعی در این هدف گذاری ایفای نقش کنند».

وزیر نیرو اظهار داشت: بنابراین، برای مدیریت توامان عرضه و تقاضا، باید فضا را برای حضور هر دو گروه فراهم کنیم.

اردکانیان، بکارگیری بهترین نیروها برای ارایه خدمت به مردم در مناطق محروم و توسعه یافته و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت را از دیگر اهداف این طرح ذکر کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches