×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۷۰ هزار مترمربع از جداره‌های شهری منطقه ۴ پاکسازی شد

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ از اجرای طرح جهادی شناسایی و رفع معضلات و نابسامانی های شهری در محلات ناحیه ۷ خبر داد و گفت: این طرح در ۵۷ موضوع و ۴ حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  سید امیر عباس بهاری با بیان این مطلب گفت: در این طرح یک روزه که از نخستین ساعات بامداد روز جمعه ۲ مرداد آغاز شد، شناسایی و رفع معضلات و نابسامانی های شهری در ۴ محور فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی، با استفاد از ۹۰۰ نیروی کارشناس در محلات ۳ گانه ناحیه ۷ اجرای شد.

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، نظافت و شستشوی وسایل بازی (تعمیرات لوازم بازی)، تعمیرات شیر آلات سرویس های بهداشتی و رفع خاموشی  در ۲۰ بوستان این ناحیه اجرایی شد.

شهردار منطقه ۴ افزود: در این طرح فوریتی  ۵۹ تن آسفالت در خیابان های هنگام، بلوار تکاوران، کندرو بزرگراه شهید زین‌الدین، خیابان نونوار و … پخش و بیش از ۳۰ چاله لکه گیری شد.

بهاری به اقدامات حوزه ترافیک در این ناحیه اشاره کرد و گفت: همزمان با اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک با محوریت خط سفید ، ضمن نصب۲۲۰ استوانه ایمنی، ترمیم و مرمت ۹۰ متر از گاردریل های ناحیه ۷، به ساماندهی ۷۸ تابلوهای ترافیکی و انتظامی در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی، ۹۰۰۰ متر از انهار روبسته، کانال ها، مسیل ها و حوضچه های محدوده ناحیه ۷ لایروبی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches