×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۶ هزارو ۶۰۰ هکتار زمین در اختیار نواحی صنعتی یزد است

اقتصادتهران: مدیر عامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ هکتار زمین در اختیار این شرکت است گفت: هم اکنون یک هزار و ۵۹ واحد صنعتی با بیش از یک هزار و ۶۰۰ اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان یزد فعال هستند.

 به گزارش ایرنا، سید مسعود عظیمی روز شنبه در آستانه هفته صنایع کوچک در جمع اصحاب رسانه استان گفت: بیش از ۹۲درصد صنایع استان را صنایع خرد، کوچک و متوسط با ۶۰درصد اشتغال صنعتی و ۴۰درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه توجه به اهمیت صنایع کوچک در توسعه اقتصادی و اشتغال کشور به نحوی بوده که ۲۱ مرداد به عنوان روز صنایع کوچک نامیده شده تصریح کرد: استان یزد هم اکنون ۱۳ شهرک مصوب، یک منطقه ویژه و ۱۷ ناحیه صنعتی دارد که همه آنها به نوعی با صنایع بزرگ در ارتباط هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه این شرکت به صورت خودگردان اداره و بخشی از درآمدهای آن از حق انتفاع تامین می‌شود چند وظیفه را برعهده دارد.

عظیمی درباره اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: توسعه صنایع کوچک با استفاده از ارائه خدمات مدیریتی و مهندسی، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی، ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و استقرار ساختار سازمانی با مدیریت موثر و تکیه بر مزیت‌های پایدار رقابتی از جمله این اهداف است.

وی در ادامه مهمترین فعالیت‌های شرکت را ساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سطح استان یزد، انجام تمامی امور اداری، انجام تمامی اقدامات برای هماهنگی اداره امور شهرک صنعتی از جهت مالی و فنی، تملک زمین براساس قوانین و در اختیارگیری اعتبارات مصوب برای تامین هزینه‌های سرمایه‌ای شرکت و تامین خدمات عمومی شهرک‌ها اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه استان یزد از استان‌های پیشرو در ارائه سند مالکیت شرکت‌ها در کشور است ادامه داد: از ۶۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی که ۶۰ درصد آنها زمین صنعتی است تنها ۱۰۰ هکتار بدون سند است و مابقی با کمک اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سنددار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد تصریح کرد: ما مسئول صدور مجوز شهرک‌های غیر دولتی هستیم و اولویت در ایجاد شهرک صنعتی، حضور بخش خصوصی با مدیریت و سرمایه گذاری این بخش است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches