×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰ هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کردند

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۶۰ هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت نام کرده‌اند که هر فرد در هر استانی ثبت نام کرده باشد برای برنامه توجیهی در سامانه فنی و حرفه‌ای معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سامانه کارورزی از برنامه‌های دولت یازدهم بود که در سال گذشته در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرایی و بعد از رفع اشکالات در سال جاری به صورت سراسر عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم ۱۵۰ هزار نفر را ثبت نام کنیم و بین ۶ تا ۹ ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کارگاهی بعد از کارورزی نسبت به حفظ نیروها اقدام کند حق بیمه کارگری را دولت پرداخت خواهد کرد.

ربیعی در خصوص بسته تولید و اشتغال ستاد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این موضوع در اجزای ملی، بخشی و استانی اجرایی شده است و رسته های آن نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه بسته تولید و اشتغال در بخش های آی. سی. تی و برخی دیگر از حوزه‌ها قراردادهای بین المللی نیز منعقد شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches