×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰۴ هزارتن گندم در آذربایجان شرقی خرید تضمینی شد

اقتصادتهران: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: تا کنون ۵۷۸ هزار و ۱۰۰ تن گندم مازداد بر نیاز و ۲۵ هزار و ۹۲۷ تن بذر مصرفی کشاورزی از گندم کاران استان خریداری شده است.

اکبر فتحی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان با اعلام اینکه بیش از نیمی از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان شهریور مابقی ارزش ریالی گندم خریداری شده به گندمکاران زحمتکش پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه روند خرید گندم تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود ۵ درصد گندم تولیدی استان هنوز تحویل مراکز خرید نشده باشد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور می طلبد که با همتی مضاعف و تلاش شبانه روزی در راستای تامین امنیت غذایی اقدام و اقدامات دشمنان نظام را خنثی کنیم، افزود: کشور در شرایط مقابله اقتصادی با دشمنان نظام اسلامی است و نقش دستگاه کشاورزی در این کارزار، ویژه و بسیار مهم است زیرا تامین امنیت اقتصادی بر دوش ماست.

وی گفت: در شرایط فعلی کشور همه ما وظیفه داریم با شرایط سهل زمینه تولید و اشتغال را برای بخش کشاورزی فراهم کنیم.

فتحی ادامه داد: تمام مدیران جهادکشاورزی در استان و شهرستانها در تامین نهاده های کشاورزی کود، بذر و سموم کاشت پائیزه بیش از پیش همت کنند.

در سال زراعی جاری ۷۲ هزار هکتار گندم آبی و ۳۶۰ هزار هکتار گندم دیم در استان آذربایجان شرقی کشت شده است و تولید ۸۰۰ هزار تن گندم انتظار می رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches