×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۶هزار تابلوی شهری در شمال تهران ساماندهی شد

اقتصادتهران: با هدف یکسان سازی تابلوهای دیوار کوب در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، بیش از ۶ هزار تابلوی طرح جدید در معابر شمال تهران جایگزین تابلوهای قدیمی  شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح جدید نصب تابلوهای دیوار کوب معابر با هدف استفاده از طرح مصوب و اطلاع رسانی سریع به شهروندان و یکسان سازی تابلوهای شهر تهران طبق مصوبه سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در معابر منطقه یک در حال اجراست.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: در چهار ماهه اول سال جاری در حدود ۶ هزار و۵۰۰  عدد پلاک دیوار کوب در کوچه ها،خیابان ها و معابر سطح منطقه یک نصب شده است و این طرح تا تعویض پلاک های معابر به خصوص پلاک های طرح قدیمی و فرسوده ادامه خواهد داشت.
به گفته این مقام مسئول از ویژگی های پلاک های جدید می توان به نوع رنگ و کنتراست آن جهت کشش بصری بیشتر مخاطبین نام برد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده پلا ک‌های فرسوده و یا بی نام با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، ناحیه مربوطه تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض پلاک و یا نامگذاری معبر اقدام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches