×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: با الحاق محله درکه از منطقه دو شهرداری تهران به منطقه یک بیش از ۵/۱ کیلومتر مسیل رودخانه درکه، به مسیل های منطقه یک افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت : منطقه یک شهرداری تهران دارای ۳۶ کیلومتر مسیل است که با الحاق مسیل زیبای درکه به منطقه یک که یکی از رودخانه‌های زیبا و جاذب گردشگری است مسیل‌های شمال تهران به ۳۸ کیلومتر رسید.

وی گفت: عملیات ساماندهی این رود دره شامل دیواره سازی و کف سازی در حال انجام است و پاکسازی و لایروبی آن به صورت هفته‌ای سه روز در برنامه های اصلی اداره مسیل ها و قنوات شهرداری منطقه یک قرار دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: مهمترین مشکل موجود در این مسیل در محدوده کوهسار تخلیه مقدار زیادی نخاله‌های ساختمانی بود که این امر جریان آب را با مشکل مواجه می‌نمود.

نوربخش تصریح کرد: عملیات پاکسازی این مسیل از مازاد نخاله‌های ساختمانی انجام شده و دو حوضچه ی رسوبگیر نیز به صورت مستمر لایروبی می‌شود به طوری که با توجه به بارش‌های اخیر، آب به صورت روان در این مسیل جاری بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches