×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۵۰۰ میلیارد ریال برای انتقال آب شهر فرودگاهی اختصاص می یابد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) گفت: سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی برای انتقال آب به این شهر به منظور توسعه بخش های مختلف شهر فرودگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، شهرام آدم نژاد افزود: فراخوان عمومی برای احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی نیز در این شهر فرودگاهی صادر شده تا با همکاری وزارت نیرو این نیروگاه در شهر فرودگاهی امام(ره) احداث شود.

آدم نژاد افزود: شهرفرودگاهی که قرار است مرکز تلاقی اقتصادی باشد، نیازمند دفتر تجاری است و در مدت زمانی که مسافر در این فرودگاه حضور دارد باید وسایل ارتباطی همچون نمابر(فکس)، ایمیل و اینترنت در اختیار داشته باشد.

وی اضافه کرد: بار مسافران یکی از معضلات است و اکنون اقداماتی در دست اجرا قرار دارد تا فرآیند‌های ورود و خروج تسریع شود؛ پیش از این بیش از یک ساعت و ۴۰ دقیقه از قرارگیری هواپیما در جایگاه تا خروج بار در فرودگاه به زمان نیاز داشت و اکنون به کمتر از یک ساعت رسیده و امکان اینکه باز کاهش یابد، وجود دارد.

آدم‌نژاد گفت: بر اساس نظام ASQ (نظام ارزیابی کیفیت عملکرد) دستورالعملی برای تسهیل جابجایی بار مسافران تهیه شده و پیش بینی می شود تا مردادماه امسال معضل بار در فرودگاه امام(ره) حل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches