×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۴ هزار تن شن مخصوص در معابر شهری پخش شد

اقتصادتهران: برفروبی معابر منطقه یک با تلاش نیروهای خدمات شهری در حال انجام و طی شب گذشته ۴هزار تن شن مخصوص در سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: از شب گذشته همزمان با شروع بارش‌ها عملیات بازگشایی در محورهای بزرگراهی و درجه یک و دو انجام و تردد روان بود و با قطع بارش نیروهای خدمات شهری و برفروب اقدام به بازگشایی محورهای فرعی و درجه ۳ نمودند که به علت حجم بالای برف عملیات همچنان ادامه دارد.

او افزود: با آغاز مجدد بارش‌ها ماشین‌های مکانیزه و غیره مکانیزه بارگیری و آماده هستند تا با شدت یافتن بارش عملیات برفروبی را آغاز کنند.

صباغ در خصوص مقدار تناژ شن مخصوص دپو شده در منطقه تصریح کرد: شب گذشته تمام سایت‌های برف روبی در نواحی شارژ شدند و کمبود شن مخصوص وجود ندارد.

او تصریح کرد: در مدت ۴ شب بارش، در حدود ۳۰۰ هزار کیسه شن نیز در جایگاه‌های دپو،  شارژ کامل شدند و مورد استفاده شهروندان قرار گرفتند و عملیات شارژ مجدد نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یک از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری به خصوص در محورهای شمالی و شیب دار منطقه یک خودداری کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches