×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۴۸ ساعت آینده سفر نکنید

اقتصادتهران: رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست در ۴۸ ساعت آینده سفر نکنند تا شرایط جوی پایدار شود.

به گزارش پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیان فر افزود: با اطلاع رسانی مستمر پلیس راهور، تاکید شده است که هموطنان در شرایط فعلی سفر نکنند.

وی اضافه کرد: تاکید براین است که طی دو روز آینده که شرایط جوی برای سفر مهیا نیست، هموطنان از سفر پرهیز کنند و چنانچه به قصد تفریح قصد سفر دارند و کار اضطراری وجود ندارد، تحمل کرده تا شرایط جوی پایدار شود و میزان لغزندگی جاده ها به حداقل ممکن برسد تا در صورت سفر در شرایط فعلی آسیب نبینند.

سردار هادیان فر افزود: در بسیاری از استان ها بویژه استان های غربی بارش باران و برف و همچنین مه گرفتگی گزارش شده است که میدان دید راننده را محدود می کند.

وی افزود: بیشترین حوادث در ۴۸ ساعت گذشته مربوط به استان های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و قزوین بوده است براین اساس به فرماندهان این استان ها تاکید شده تا برخوردهای قانونی در این استان ها در برابر تخلفات رانندگی تشدید شود.

هادیان فر از تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خبر داد و گفت: برابر دستورالعمل صادره مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر جدی برخورد می‌کنند. خودروهایی که با خانواده هستند پس از طی مراحل لازم و توقیف ساعتی ترخیص و سایر خودروها ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا خودروهایی که دارای تخلفات حادثه ساز در نوروز هستند در صورت ارتکاب مجدد تخلفات حادثه ‌ساز تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ پلیس می مانند.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با توجه به شرایط جوی حتما سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کند تا دچار حادثه نشوند.

رانندگان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ و یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches