×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۴۵ درصد مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران تغییر کردند

اقتصادتهران: استاندار تهران با بیان اینکه کشور و پایتخت ایران اسلامی به کار جهادی و انقلابی نیاز دارد، افزود: در همین راستا ۴۵ درصد مدیران دستگاه های اجرایی تغییر کردند.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال جدید گفت: پایتخت را باید با کار جهادی و شبانه روزی مدیریت کرد و مشکلات امنیتی، اقتصادی و همچنین همچنین مسائل اجتماعی و زیست محیطی جز با کار شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی مرتفع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال بسیار سخت و پیچیده ای بود، افزود: کشور از یک سو با بیماری کرونا مواجه بود و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی مواجه بودیم که با همدلی و همراهی مقام معظم رهبری، دولت و مردم این سال به خوبی طی شد.

استاندار تهران ادامه داد: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال اشتغال و دانش بنیان نامگذاری شده و این فرمان که از سوی رهبری تعیین شده یک واجب شرعی است و همه مدیران باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد شرکت های دانش بنیان در استان تهران فعالیت دارند، گفت: بخشی از دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین آب و فاضلاب باید بسیار نقش آفرینی داشته باشند و در این مسیر باید کمر همت را ببندند.

منصوری تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان تهران باید با مدیریت صحیح و نظارت و دقت کافی طرح های خود را دنبال کنند و همچنین باید طرح های نیمه تمام در بخش های مختلف به سرانجام برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches