×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۴۲ میلیون تردد در جاده های کشور ثبت شد

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته ۴۲ میلیون تردد در شبکه های حمل و نقل جاده ای کشور به ثبت رسید.

به گزارش ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز سه شنبه در نشستی که با هدف بررسی مشکلات حوزه راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت برگزار شد، افزود: این در حالی است که از این آمار حدود ۷۰۰ هزار تردد در جاده کرج – چالوس ثبت شده است.

وی ادامه داد: تردد این تعداد خودرو درجاده چالوس طبیعتا استان گیلان را نیز تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که از غرب به شرق نیز شاهد ترافیک پرحجم در طول مسیرهای درون و برون شهری این منطقه بوده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به مشکلات ترافیکی در جاده های غرب مازندران گفت: عزم دولت همزمان با فرآیند اجرای طرح ملی آزاد راه تهران – شمال برای توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای به منظور تامین ایمنی و بازکردن گره کور ترافیکی در غرب مازندران جدی است.

وی افزود: برای هزینه کردن در حوزه کارهای مطالعاتی، اجرای کامل طرح های نیمه تمام و بهبود وضعیت راه های ارتباطی دراین منطقه مشکلی از لحاظ اعتباری وجود ندارد.

حسن نیا با بیان آنکه قطعه یک آزاد راه تهران – شمال امسال به بهره برداری و زیربارترافیک خواهد رفت، ادامه داد: بنابراین درپی گشایش این طرح ملی و کاهش بعد مسافت کرج – چالوس به یقین شاهد استقبال بیشتر مسافران و نیز افزایش بارترافیکی در شهرهای غرب مازندران خواهیم بود.

آزاد راه تهران – شمال به طول حدود ۱۲۱ کیلومتر در ۴ قطعه تعریف شده که قطعه یک حدود ۳۲ کیلومتر، قطعه ۲ حدود ۲۲ کیلومتر، قطعه ۳ حدود ۴۷ کیلومتر و قطعه ۴ نیز حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد.

قطعه یک این آزاد راه که عملیات اجرایی و ایمن سازی آن از سوی شرکت های ایتالیایی در حال انجام است ، طبق آمار رسمی تاکنون حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : به علت مهاجرت ها و درپی آن توسعه شهرها امروز زیرساخت های شبکه حمل و نقل جاده ای درون و برون شهری غرب مازندران ظرفیت تردد این تعداد مسافر را ندارد و این وضعیت بنوعی با نارضایتی مردم و حتی مسافران همراه بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches