×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳ هزار مجوز پروازی در نوروز صادر شد

اقتصادتهران: معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه سهمیه پروازی در نوروز براساس ظرفیت ناوگان داده شد، گفت: بیش از ۲۳۰۰ مجوز فوق العاده داخلی و ۷۰۰ مجوز پرواز بین الملی صادر شد.

محمد خداکرمی با اشاره به سفرهای هوایی در نوروز امسال، گفت: بیش از ۲۳۰۰ مجوز فوق العاده داخلی علاوه بر مجوز پروازهای عادی در بخش داخلی و در پروازهای بین المللی هم بیش از ۷۰۰ محوز پروازی صادر شد.

وی با بیان اینکه برای برنامه های نوروزی امسال از اوایل بهمن ماه برنامه ریزی ها شروع شد، بیان کرد: برای صدور مجوزهای پروازی و برنامه ریزی در جهت تخصیص سهیمه چند فاکتور مورد توجه قرار گرفت تا در طول سفرهای نوروزی با مشکلی در پروازها و جابجایی مسافران روبرو نشویم.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری افزود: سهمیه هر شرکت با توجه به نیاز و استعداد ناوگان به خصوص در مورد پروازهای بین الملی تعیین شد، یعنی با تعداد ناوگان هر شرکت مورد بررسی قرار گرفت، ضمن آنکه ظرفیت شرکت های داخلی و شرکت های خارجی در پروازهای بین اللملی سنجیده شد.

خداکرمی با بیان اینکه برای پروازهای بین المللی اولویت به شهرستان ها داده شد تا از انجام یک پرواز اضافه از شهرستان ها به تهران جلوگیری شود، بیان کرد: با توجه به ظرفیت فرودگاه امام و سهولت انجام سفر، اولویت برای انجام پروازهای بین المللی را به شهرستان ها دادیم زیرا اگر اولویت به تهران باشد، مسافر از شهرستان باید به تهران بیاید تا سفر خارجی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در این صورت فشار زیادی به فرودگاه امام می آید و یک پرواز اضافه داخلی انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورتی که این پرواز داخلی می تواند برای سایر پروازها مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین این سیاست گذاری انجام شده و با هماهنگی فرودگاه های کشور مجوزهای پروازی داخلی و خارجی صادر شد.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه سعی داشتیم امسال به نقطه بهینه برسیم تا بیش از ظرفیت مجوزی صادر نشود و با تاخیرهای نامتعارف روبرو نشویم، گفت: تاخیرها در نوروز امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافت، زیرا برنامه ریزی ها از قبل شروع شده بود. همچنین در نوروز امسال علاوه بر دفاتر تخصصی، مدیران سازمان هم کشیک نوروزی داشتند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches