×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۳ خرداد تلنگری است که فراموش نکنیم به شهدا مدیونیم

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۲ در مراسم “خونین شهر آسمانی” که در مقبره الشهدای منطقه برگزار شده بود، گفت: ” آسایش و امنیت و رفاه امروز ما مرهون و مدیون دلاوری و از خودگذشتگی دلیرمردانی است که جان خود را فدای آزادی وطن کردند. باید یادشان را پاس بداریم و ادامه راهشان باشیم.”

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در مراسم “خونین شهر آسمانی” که از سوی ناحیه بسیج عمار یاسر، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، در جوار یادمان شهدای گمنام مدفون در بوستان ایثار برپا شده بود، با استقرار در جایگاه سخنران، با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خونین شهر از اشغال رژیم بعث عراق گفت: « حرفی هم اگر داشته باشیم از شهداست چون هرچه داریم از شهدا داریم. باورهای انقلابی ۸ سال دفاع مقدس، جوانان ما را واداشت از همه چیز دست شسته و برای پاسداری از مرزهای کشورمان راهی مناطق جنگی و عملیاتی جنوب و غرب کشور شوند. ایثار پدران و مادرانی را به منصه ظهور گذاشت که برای حفظ دین خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی فرزندانشان را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند. ۳ خرداد تلنگری است که فراموش نکنیم عزیزانی داشتیم که رفتند تا ما بمانیم. ما به شهدا و امام شهدا بدهکاریم. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: « امروز افتخارمان این است که رهبری فرزانه و شیرمردی از سلاله حضرت زهرا (س) برما حکومت می کند که دنیا را به لرزه در آورده است. رهبری داریم که نماینده آمریکا در سازمان ملل اقرار می کند تمامی نقشه های شوم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی را با یک ساعت سخنرانی، نقش برآب می کند و اینها لطف امام زمان (عج) و لطف حضرت زهرا (س) است. اینجا حاضر شده ایم که به شهدا بگوییم راهتان را ادامه می دهیم و می خواهیم پا جای پای شما بگذاریم. آمده ایم بگوییم پشتیبان ولی فقیه و ذوب شده در ولایتیم. »

گفتنی است این مراسم با حضور صدها نفر از شهروندان منطقه ۲۲ صورت گرفت و شعرخوانی، خاطره گویی و … از جمله برنامه هایی بود که در خلال این مراسم به اجرا در آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches