×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۳۲ طرح برای توسعه ۱۲ استان کمتر برخوردار در حال اجراست

اقتصادتهران: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدها نباید محدود به بانک‌ها باشیم، گفت: ۱۲ استان کم‌برخوردار و محروم انتخاب شده و در مجموع ۳۲ طرح در این استان‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید زرندی» در گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، افزود: امسال را با هفت محور و ۳۴ پروژه آغاز کردیم و سعی شد متناسب با این برنامه‌ها، شرایط استانی لحاظ شود.

وی با اعلام اینکه در این راستا ۳۴ برنامه به استان‌ها ابلاغ شده، از برنامه‌ریزی برای احیای واحدهای راکد و نیمه‌تعطیل توسط سرمایه‌گذاران جدید خبر داد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت گفت: امسال احیای دو هزار واحد صنعتی به صورت مشترک با دیگر معاونت های وزارتخانه برنامه ریزی شده و به دنبال هدایت و افزایش بهره‌وری سرمایه‌ها به عنوان یک موضوع ویژه هستیم.

زرندی بیان‌داشت: در گام نخست هفت محور یاد شده در راستای تفویض اختیارات به استان ها ابلاغ شده و در ۱۴ استان از خردادماه شروع می‌شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ادامه‌داد: صدور جواز تاسیس و چگونگی طرح پرونده‌ها در ستادهای تسهیل، مواردی هستند که گام نخست در همکاری با خانه‌های صنعت استان‌ها است.

وی تاکیدکرد: ساخت و راه‌اندازی برخی صنایع از جمله فولاد و خودرو باید طبق ارزیابی دقیق و مبتنی بر اصول خاصی دنبال شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches