×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۳۰۳ کیلومتر مسیر تهران – همدان ریل گذاری شد

اقتصادتهران: مدیرعامل راه آهن کشور گفت: در حال حاضر مسیر تهران – همدان به طول ۳۰۳ کیلومتر ریل گذاری شده و در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سعید محمدزاده روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت ریل گذاری و راه آهن استان همدان اظهار داشت: این مسیر با توجه به ارتباط با غرب کشور حایز اهمیت است و مسئولان این استان مطالبه جدی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات ریل گذاری قطعه نخست مسیر ملایر به همدان در حال انجام است و سعی در تسریع این طرح داریم.

محمدزاده افزود: این مسیر حایز اهمیت است چرا که تردد زائران را از استان های مرکزی به سمت عتبات عالیات آسان می کند.

وی اظهار داشت: اربعین امسال زائران در خط ریلی مسیر تهران تا مهران و کربلا جابجا شدند و حالا با ریل گذاری ملایر به همدان، مسیر تهران به کرمانشاه نیز نسبت به آنچه که در شبکه فعلی وجود دارد، ۲ ساعت کوتاه تر می شود که برای زائران نیز بسیار حایز اهمیت است.

مدیرعامل راه آهن کشور خاطرنشان کرد: شرکت ساخت درصدد است تا راه آهن ملایر – همدان به سرانجام برسد ضمن اینکه خط کرمانشاه به سمت مرز خسروی تا اسلام آباد نیز پیشرفت خوبی داشته و این ۲ مسیر مهم، زمینه خدمت مناسب به زائران را نیز مهیا می سازد.

وی با اشاره به راه اندازی اداره کل راه آهن غرب کشور گفت: این اداره کل در راستای توسعه ریلی غرب کشور که کارکرد مهم ملی دارد، راه اندازی شده است.

محمدزاده بیان کرد: تشکیل این اداره سبب ارایه خدمات بهتر می شود و علت تشکیل آن در همدان ارتباط به همدانی بودنم ندارد و هر فردی مدیرعامل راه آهن کشور بود، این شهر را انتخاب می کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این اداره کل و با همکاری مسئولان استانی و کشوری، در کنار ارایه خدمت، سرعت و کیفیت در خدمات نیز افزایش یابد.

محمدزاده با اشاره به پیگیری های صورت گرفته پیرامون فعالیت تردد قطار همدان – مشهد گفت: تردد قطار در این مسیر هم اینک از هفته ای یک قطار، به یک روز در میان افزایش یافته و خط تهران همدان نیز با اصلاح ارتباط مسیر و پیگیری در تامین ناوگان راه اندازی می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches