×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۲ فروند هواپیمای ATR، مهرماه به کشور وارد می‌شود

اقتصادتهران: سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه انتظار دارم همکاران در راستای تحقق دستورالعمل ششگانه وزیر راه وشهرسازی برای احیای «هما» تلاش کنند، گفت: امسال به دلیل انصراف شرکت هواپیمایی سعودی تعداد ۲۶ هزار نفر به سهمیه هما افزوده شد که در دوران کاری ایران ایر کم سابقه بوده است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «فرزانه شرفبافی» در مراسم عید غدیر خم در جمع پرسنل این شرکت با اشاره به ورود دو فروند هواپیمای ATR در مهرماه به کشور، گفت: با ورود هواپیماهای جدید باید در راستای خودسازی و تقویت هما حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، ای تی آر (ATR) یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده هواپیماهای مسافربری میان برد تحت پوشش شرکت ایرباس است (با سرمایه گذاری مشترک میان ایرباس و شرکت هواپیمایی «لئوناردو» ایتالیا تولید می شوند) و نخستین فروند از هواپیماهای ATR72-600 این شرکت در سال ۲۰۱۰ تحویل شرکت های هوایی شد.

این هواپیماها با آخرین تکنولوژی و جدیدترین سیستم های رفاهی و ایمنی تولید می شود و مدل سفارشی ایران ایر می تواند ۷۰ نفر را در مسیرهای مختلف هوایی تا مسافت ۱۵۲۸ کیلومتر جا به جا کند.

استفاده از موتورهای ملخی بسیار کم مصرف، ایمن و پیشرفته هزینه ‌های عملیاتی هواپیماها ای تی آر را به شدت پایین و مقرون به صرفه کرده به طوری که این هواپیما قادر است در تمام شرایط جوی پرواز کند.

به دلیل مجهز بودن کابین خلبان به نمایشگرهای بسیار پیشرفته امکان فرود در سخت ترین شرایط جوی برای این هواپیماها فراهم است و این مدل هم اکنون در کشورهای مختلف دنیا از جمله آمریکا، اروپا و خاور دور در بسیاری از شرکت های هوایی جهان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه اطمینان دارم بسترهای دانشی و زیرساختی لازم برای ارتقای هما وجود دارد، تاکید کرد: باید بتوانیم از این ناوگان جدید صحیح استفاده کنیم، بازگشت هما به شرایط قبل در داخل و منطقه نیازمند حمایت، صلابت، همدلی، صمیمت و اتفاق نظر بوده وحداقل تاخیرات، حداکثر پرواز و ارایه خدمات باکیفیت از جمله ماموریتها در این زمینه است.

سرپرست هما با اشاره به ماموریت ششگانه در حکم انتصاب خود، گفت: من اطمینان دارم پرسنل این شرکت برای تغییر سریع ساختار هما آماده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches