×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۱۸ کیلومتر از چهارخطه گچساران به بهبهان بهره برداری شد

اقتصادتهران: ۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان روز پنجشنبه با حضورمحمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح ملی ۴۵۰ میلیارد ریال است.

علی‌محمد احمدی افزود: در این طرح عمرانی ۵۹ دستگاه پل به طول یکهزارو ۴۷۵ متر ساخته شده است.

احمدی افزایش ایمنی، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و بهبود وضعیت راه‌های استان را از اهداف این طرح ملی اعلام کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان بیش از ۱۵۰ کیلومتر طول دارد.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد: از این میزان بزرگراه تاکنون بیش از ۶۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: ۱۸ کیلومتر از این محور و تبادل بزرگ باشت به بهره برداری رسید.

تاجگردون ابراز داشت: ۱۰۸ کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد،۲۵ کیلومتر در استان فارس و ۱۷ کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد.

تاجگردون با اشاره به اهمیت چهار خطه شدن این مسیر در کاهش سوانح جاده‌ای به دلیل ترانزیتی بودن این مسیر افزود: با تکمیل این طرح، تحول چشمگیری در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد خواهد شود.

وی اظهار کرد: این راه ارتباطی، یکی از جاده‌های مهم پرترافیک جنوب کشور محسوب می‌شود که در ایام تعطیل و دیگر روزهای سال شاهد حجم زیاد تردد است.

وی تصریح کرد: طرح ساخت چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۰ شروع شد بر اساس برنامه زمان‌بندی باید تا سال ۹۹ بهره برداری شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches