×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مصدوم در تصادفات رانندگی ۵ روز گذشته

اقتصادتهران: رییس پلیس راهور گفت: با شروع تعطیلات نوروز در ۵ روز گذشته ١٧٧ نفر از هموطنان بر اثر تصادف در جاده‌ها جان خود را از دست دادند و ۶ هزار و ٢٠٠ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز سه شنبه در مراسم بازدید وزیر کشور از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: البته به این جمع بندی رسیدیم که در پایان تعطیلات و طرح نوروزی پلیس آمار را از طریق پزشکی قانونی اعلام کند.

وی اظهارداشت: طرح نوروزی پلیس با همکاری تمام سازمان های مرتبط از جمله اورژانس، امداد و نجات، هلال احمر و امداد خودرو از ٢۴ اسفند ماه آغاز شده و در محورهای مواصلاتی خدمات دهی صورت می گیرد.

رییس پلیس راهور افزود: تاکنون مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی نداشتیم به جز دو مورد که به علت وضعیت جوی هوا بود ، همچنین جاده چالوس به علت ریزش سنگ شب گذشته ۲۸ اسفند مسدود شده بود اما صبح امروز سه شنبه ۲۹ اسفند بازگشایی شد.

وی گفت: در سه روز گذشته در محورهای جنوبی، غرب و جاده به سمت مشهد هم تراکم زیادی داشتند البته تاکنون نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش تردد داشتیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches