×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۲۱ پروژه عمرانی ناجا در استان های مختلف کشور افتتاح شد

اقتصادتهران: ۱۲۱ پروژه عمرانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دستور فرمانده این نیرو به طور همزمان در استان‌های مختلف کشور افتتاح شد.

سردار اشتری روز یکشنبه در مراسم رونمایی از این پروژه ها که از طریق ویدئو کنفرانس با مراکز فرماندهی استان های ناجا صورت گرفت، ضمن گرامیداشت مقام شهدا و تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و اربعین حسینی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پروژه های مذکور با همت و تلاش همکاران ناجا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: ناجا به دلیل گستردگی و تنوع ماموریت ها نیاز به پروژه های عمرانی مختلف دارد و به دلیل حضور ماموران ناجا در شهرهای مختلف و مرزهای میهن اسلامی باید این ساخت و سازها با جدیت بیشتر و با روحیه جهادی انجام گیرد تا مکان هایی در شان مردم عزیز و ماموران ناجا در خدمت مردم و امنیت کشور باشد.

اشتری با بیان اینکه بخشی از این اماکن که ناجا در آن حضور دارد استیجاری و متعلق به نهادهای دیگر است، افزود: مکانهایی هم که متعلق به ناجا است نیاز به بازسازی و مرمت و یا تغییر کاربری دارد و بایستی پروژه های عمرانی با کیفیت بیشتر و امکانات بالاتر راه اندازی شوند.

خدمت رسانی بیشتر به مردم

فرمانده ناجا با اشاره به رونمایی از ۱۲۱پروژه عمرانی که در استان‌های مختلف کشور رونمایی می شود، تصریح کرد: با افتتاح این اماکن تاثیر خدمت رسانی به مردم بیشتر می شود.

اشتری با بیان اینکه امیدواریم افتتاح این پروژه ها مورد رضایت مردم باشد و توقعات آنها را نسبت به وظیفه ناجا بر آورده کند، افزود: خدمات رسانی بیشتر مورد تاکید است و فرماندهان و ماموران ناجا در این اقدام بیشتر تلاش کنند.

استفاده از ظرفیت های استانی

وی تاکید کرد: باید در یک زمان بندی مناسب و مشخص بخش عمده ای از اهداف ناجا در بخش عمرانی و ارتباطی به نتیجه برسد و ناجا از ظرفیت های استانی اعم از استانداران و فرمانداران و کمک خیرین و نیکو کاران بهره خواهد برد.

رییس ناجا با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی پلیس بسیار محدود است و از اعتبارات جاری نمی توان نیازهای ناجا را در این کار بر طرف ساخت، گفت: توجه به حفظ و نگهداری اماکن در اولویت ناجا است و این اماکن موجود باید حفظ و حراست شود و باید  اصولی همچون صرفه جویی، پدافند غیرعامل و بهینه سازی سوخت و انرژی در ساخت های جدید مد نظر قرار بگیرد.

راه اندازی قرارگاه جهادی تامین مسکن ناجا

سردار اشتری افزود: در ناجا قرارگاه جهادی تامین مسکن راه اندازی شده و ساخت مسکن مورد نیاز در بخش ملکی و سازمانی آغاز گردیده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و خدمت رسانی بیشتر به مردم توسط پلیس گفت: در این روزها ناجا ارتباط بیشتری با مردم و فرهیختگان دارد و ماموران ناجا برای حفظ امنیت و جان و مال مردم تلاش بیشتری خواهند کرد و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches