×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰۵میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی اردبیل پرداخت شد

اقتصادتهران: مدیر جهاد کشاورزی اردبیل گفت: امسال ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل فراگیر و پایدار روستایی در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شد.

بهروز آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۹۹ طرح از محل اشتغال فراگیر و پایدار روستایی برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شده و از این تعداد ۳۸ طرح از محل اشتغال فراگیر با ۴۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال و پیش بینی اشتغال ۵۱ نفر و ۱۳ طرح از محل اشتغال پایدار روستایی با ۵۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و پیش بینی اشتغال ۸۷ نفر موفق به اخذ تسهیلات شد.

مدیر جهاد کشاورزی اردبیل هدف از اجرای طرح اشتغال فراگیر را افزایش شغل و پایداری و ماندگاری آن ذکر کرد و گفت: این تسهیلات با هدف کاهش بیکاری و بهبود و رونق اشتغال در بخش های کشاورزی و روستایی و جلوگیری از مهاجرت پرداخت می شود.

آقازاده افزود: طرح های دارای میزان اشتغال بیشتر با توجه به رسته های منتخب در کسب و کارهای کشاورزی در اولویت قرار دارند.

او از متقاضیان و افراد واجد شرایط خواست برای دریافت راهنمایی و تشکیل پرونده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches