×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
یک محوطه تاریخی و یک محوطه طبیعی ثبت جهانی یونسکو شدند

یک محوطه تاریخی در لهستان و اوکراین و یک محوطه طبیعی در کنیا ثبت جهانی یونسکو شدند.

در جریان سی‌وهفتمین اجلاس سالانه کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو در کامبوج، یک محوطه تاریخی در لهستان و اوکراین و یک محوطه طبیعی در کنیا در فهرست میراث جهانی این سازمان به ثبت رسیدند.

به گزارش گلوبال پست، کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو پس از بررسی پرونده کارخانه‌های چوب‌بری «سرکواس» مشترک بین لهستان و اوکراین و کوه «لوا» و تنوع حیات‌وحش آن در کنیا آنها را در فهرست میراث جهانی‌اش به ثبت رساند.

تا کنون در جریان اجلاس امسال شش قلعه تاریخی در هند در قالب مجموعه «قلعه‌های راجستان» و پنج محوطه طبیعی پارک ملی «تاجیک» در تاجیکستان، کوه «اتنا» در ایتالیا، زیست کره‌های «ال پیناسیتو» و «گراندیستیرو» در مکزیک، منطقه‌ طبیعی «ژین جیانگ تیانشان» در چین و دریای شنی «نامیب» در نامیبیا در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

سی‌وهفتمین اجلاس کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو که به طور مشترک در دو شهر “پنوم‌پن” و “سیم‌ریپ” در حال برگزاری است تا روز ۲۷ ژوئن (ششم تیر) ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches