×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
یک سوله ورزشی دیگر به جمع دیگر فضاهای ورزشی منطقه ۲۲ می‌پیوندد

اقتصادتهران: با اعلام پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سوله ورزشی پیکان شهر، این مکان به‌زودی بعنوان یکی از فضاهای ورزشی منطقه ۲۲ به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این عملیات، به همت حوزه فنی و عمران منطقه و در راستای توسعه سرانه های ورزشی قطب تفریحی تفرجی پایتخت صورت گرفته و بر این اساس، عملیات احداث سوله ورزشی پیکان شهر در ناحیه ۴ از خرداد ماه سال ۹۳ آغاز شد. عملیات احداث این سوله اکنون به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی رسیده و در مرحله اجرای عملیات نازک کاری است. عملیات سفت کاری قسمت اداری آن نیز به اتمام رسیده و در مرحله نازک کاری است. این سوله ورزشی با مساحت زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با هدف توسعه فضای ورزشی، ارتقای سلامت شهروندان و تاُمین سرانه های ورزشی در سطح ناحیه ۴ احداث می شود و دارای ۲ طبقه ساختمان اداری است که مساحت هر یک از آنها، ۱۶۵ مترمربع است.»

وی افزود: « با پیشرفتی که مراحل احداث این فضای ورزشی دارد، پیش بینی می شود اوایل آبان ماه امسال به بهره برداری برسد. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches