×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گوشت گرم وارداتی باید به قیمت تنظیم بازار فروخته شود

اقتصادتهران: مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران با تاکید بر اینکه برای رعایت حقوق مردم با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: گوشت گرم وارداتی باید به قیمت تنظیم بازار فروخته شود و تعزیرات با متخلفانی که گوشت را خارج از شبکه توزیع رسمی و به قیمت آزاد بفروشند، برخورد آنی و جدی می کند.

به گزارش ایرنا، محمد محمدی روز یکشنبه این مطلب را در نشست تعزیرات با حضور نمایندگان سازمان های اجرایی و نظارتی متولی در توزیع گوشت گرم وارداتی به مصرف کنندگان از طریق شبکه رسمی و با قیمت تنظیم بازار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم نباید با مشکل روبرو شود، افزود: سازمان تعزیرات به عنوان دبیر کمیته تنظیم بازار گوشت، مسئول رسیدگی به تخلفات است و با متخلفان جدی برخورد می کند.

محمدی اظهار کرد: تمام گوشت های وارداتی از زمان تحویل در فرودگاه باید با نظارت فیزیکی و سیستمی دستگاه های ذیربط، مقدار، نوع گوشت، کشور مبدا و سایر ویژگی های آن، تحویل سازمان پشتیبانی امور دام شود.

وی ادامه داد: در چرخه توزیع گوشت، با نظارت های پیش بینی شده، گوشت گرم وارداتی از طریق شبکه رسمی و با قیمت تنظیم بازار ابتدا در فروشگاه های سازمان پشتیبانی امور دام توزیع می شود و پس از آن به ترتیب اولویت در سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به دست مصرف کننده می رسد که البته این گوشت به صورت بسته بندی نیست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران خاطرنشان کرد: هرگوشت گرم وارداتی که خارج از شبکه رسمی در استان تهران چه در محل سردخانه یا توزیع غیرسمی، به فروش برسد، تخلف محسوب می شود و سازمان تعزیرات به محض اطلاع از این موضوع، وارد می شود و بلافاصله باید تحویل شبکه رسمی شده تا به قیمت تنظیم بازار به دست مردم برسد.

محمدی با اشاره به اینکه نگهداری گوشت گرم حداکثر سه روز است، گفت: برای توزیع گوشت هایی که خارج از شبکه رسمی کشف شود، به صورت آنی عمل می کنیم و مجوز واردکننده متخلف نیز باطل می شود.

محمدی درباره قیمت گوشت گرم وارداتی گفت: قیمت شقه گوسفندی هر کیلو ۳۱ هزار و پانصد تومان است که این میزان باتوجه به نظر کمیته تنظیم بازار گوشت ممکن است در روزهای آتی تغییر کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches