×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گوشت مرغ را گران‌تر از ۷۵۰۰ تومان نخرید!

اقتصادتهران: مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گران‌تر از ۷۵۰۰ تومان منطقی نیست و با توجه به اقدامات صورت گرفته مانند توزیع گوشت مرغ منجمد دولتی، به زودی قیمت این محصول کاهش می‌یابد و متعادل می‌شود.

 یوسف جلوخانی در نشست خبری امروز (یکشنبه) اظهار کرد: بر اساس اعلام وزیر جهاد کشاورزی بر اساس هزینه‌های تولید کنونی هر کیلوگرم گوشت مرغ نباید گران‌تر از ۷۵۰۰ تومان باشد. در این شرایط اگر قیمت این محصول بالاتر از نرخ اعلام شده باشد، شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس قانون و در راستای تنظیم بازار به بازار ورود کرده و این محصول را که از مرغداران کیلویی ۶۴۰۰ تومان به هنگام ارزانی بیش از حد خریداری کرده است، کیلویی ۵۳۰۰ درب سردخانه تحویل می‌دهد که باید نهایتا کیلویی ۵۷۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ تحت تاثیر عرضه دولتی این محصول قرار گرفته است، افزود: طی روزهای گذشته قیمت گوشت مرغ روند کاهشی داشته است، چرا که در هفته گذشته هر کیلوگرم از این محصول در میدان بهمن ۷۲۰۰ تا ۷۴۰۰ تومان عرضه می‌شد که امروز به کیلویی ۷۱۰۰ تومان رسیده است و در ادامه آنقدر توزیع گوشت مرغ منجمد را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم قیمت این محصول را کنترل کنیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی لازم در راستای مصرف گوشت مرغ منجمد صورت گیرد چرا که با توجه به فرآیند کشتار تا ذخیره‌سازی این محصول به جرات می‌توان گفت: گوشت مرغ منجمد کیفیت بیشتری نسبت به مرغ گرم دارد. چرا که مرغ‌های خریداری شده برای ذخیره‌سازی سایزبندی می‌شوند و پس از آن در مراحل مختلف کشتار تا ذخیره‌سازی مورد نظارت دقیق سازمان دامپزشکی از نظر بهداشتی و شرعی قرار می‌گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches