×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

اقتصادتهران: شرکت سامسونگ الکترونیکس، طی مراسمی رسمی در پردیس ملت تهران از گلکسی Note8 جدیدترین پرچمدار کهکشان خود در ایران رونمایی کرد.

در مراسمی که مدیران سامسونگ ایران و اهالی رسانه حضور داشتند از گلکسی Note8 برای ورود به بازار ایران رونمایی شد. جدیدترین پرچمدار کهکشان سامسونگ به زودی با عرضه در فروشگاه‌های معتبر سامسونگ در دسترس کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

در ابتدای این مراسم بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران با معرفی Note8 گفت: امروز همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت را به شما معرفی کنیم، این محصول تنها یک تلفن‌همراه جدید نیست؛ بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.

مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری نوت گفت: S Penبه عنوان ابزاری شناخته شده که به کمک آن می‌توان تصورات را وارد زندگی واقعی کرد و شما را قادر می‌سازد در هر مکانی حتی کوچک‌ترین ایده‌هایتان را هم ثبت کنید. حمایت گسترده شما در کنار میراث قدرتمند گلکسی امکان معرفی محصول دیگری را فراهم کرد که می‌توان به آن اعتماد کرد و کارهای بزرگتری به کمک آن انجام داد.

پرچمدار جدید سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپر آمولد بدون مرز طراحی شده است. با حذف کلیدهای فیزیکی و حضور نمایشگر بدون مرز، بیش از ۸۳ درصد بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته تا کاربران Note8 برای کارهایی از قبیل یادداشت‌برداری، طراحی و تماشای محتوای ویدیویی بیشترین فضا با کمترین اسکرول را داشته باشند. دوربین دوگانه Note8 برای نخستین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند با دو لرزشگیر اپتیکال جداگانه (Dual OIS) برای هر دو لنز واید و تله عرضه شده است.

در Galaxy Note8 هم گوشی و هم S Pen در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و تاییدیه IP۶۸ دارند. این یعنی در هر زمان و مکانی که ایده یا فکری به ذهن‌تان رسید با خیالی آسوده می‌توانید آن را روی صفحه گوشی Note8 خود یادداشت کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches