true
اقتصادتهران: مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه برخی بانکها نرخ سود توافقی برای سپرده های روزشمار را رعایت نمی کنند، گفت: اطلاع رسانی برای کسر هزینه ارسال پیامک به مشتریان انجام شده بود.
عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقدام اخیر بانک ملی برای کسر هزینه ارسال پیامک از حساب مشتریان، اظهار داشت: بانک ملی قبلا در این زمینه به مدت یک ماه اطلاع رسانی کرده بود.
وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان فنی بانک ملی ۱۴ میلیون پیامک قبلاُ به مشتریان ارسال شده بود، تصریح کرد: اما چون این پیامک ها از ساختار پیامکهای تبلیغاتی ارسال شده بود، پیامکهای مذکور دست خیلی از مشتریان نرسیده بود درحالی که بانک احساس کرده بود این پیامکها به مشتریان رسیده است.
مدیرعامل بانک ملی ادامه داد: البته همان موقع هم ۴۹ هزار نفر از مشتریان با ارسال پیامک اعلام کرده بودند که تمایلی به فعال سازی سرویس پیامک ندارند و انصراف دادند. بنابراین بانک ملی پیامکها را ارسال کرده بود که این تعداد انصراف دادند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=22022
false
true