×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش چند گره ترافیکی منطقه ۳‎

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۳ تهران با اشاره به اهمیت موضوع ترافیک در شهر تهران گفت: با اجرایی شدن چندین طرح مطالعاتی گره های ترافیکی در معابر و میدان این منطقه مرتفع می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهندس سلیمانی با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی معابر این منطقه از سال گذشته چندین طرح مطالعاتی آغاز شد و مصوبات آن نیز از شورای اسلامی شهر تهران اخذ و به تایید معاونت فنی و عمران شهرداری تهران رسیده است و در شرف تکمیل قرادادهای اجرایی هستند.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به اینکه شبکه معابر این منطقه اغلب به سمت شمال به جنوب متمرکز شده است و شهروندان برای تردد در محور شرقی به غربی با مشکل مواجه هستند افزود: در این راستا احداث زیرگذر از بلوار آرش به خیابان زرگنده در دستور کار قرار دارد و با اجرای تونلی به طول یک کیلومتر دسترسی شهروندان در محدوده محله ی زرگنده به بلوار آفریقا تسهیل می شود.

وی در ادامه بار ترافیکی محور جنوب به شمال خیابان دکتر شریعتی را یکی از دیگر از مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: اجرای تقاطع غیر همسطح در خیابان دکتر شریعتی با بزرگراه شهید صدر و بزرگراه شهید همت از جمله طرح های پیش بینی شده برای حل مشکلات ترافیکی این معبر پرتردد است .

مهندس سلیمانی در ادامه کاهش بار ترافیکی میدان ونک را از دیگر طرح های مدیریت شهری عنوان کرد که طرح مطالعاتی آن با حمایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال انجام است و تصریح کرد: پروژه زیرگذر سواره ونک پروژه ای منحصر به فرد است که موجب ساماندهی عبور و مرور در این میدان می شود.

وی با بیان اینکه این مطالعات در حال نهایی شدن است، افزود: در این طرح برای میدان ونک یک فضای زیرسطحی و در واقع یک زیرگذر سواره رو در نظر گرفته شده است که پس از نهایی شدن مطالعات و اخذ مجوزهای لازم این طرح اجرایی می شود.

مهندس سلیمانی از اجرای این طرح در محدوده بین چهارراه کودک، میدان ونک و قبل از رسیدن به بزرگراه کردستان خبر داد و افزود: با اجرایی شدن این طرح عبور و مرور خودروها در محور شرقی-غربی محدوده میدان ونک از زیر سطح زمین انجام می شود.

شهردار منطقه۳ با اشاره به محور فرهنگی- گردشگری خیابان ولیعصر تصریح کرد: این محور شمالی-جنوبی نیز حفظ و احیا می شود ضمن اینکه شهرداری تهران قصد دارد شهر را به سمت مردم محوری و توجه به پیاده ها پیش ببرد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح زیرگذر میدان ونک تجمع خودروها در این محور کاهش یافته و بیشتر به سمت تمرکز بر حرکت عابران پیاده پیش خواهیم رفت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches