×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش مجمع همکاری اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای با حضور ایران

اقتصادتهران: مجمع همکاری اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای دیروز سه شنبه به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس این سازمان با حضور اعضا از جمله ایران در چینگ دائو واقع در شرق چین گشایش یافت.

به گزارش اقتصادتهران از رادیو بین المللی چین، ولادیمیر نوروف دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در مراسم گشایش این کمیسیون گفت: کشورهای عضو سازمان باید در زمینه‌های یکسان سازی استاندارد، پیشگیری از شیوع بیماری‌های حیوانات و گیاهان و تسهیل حمل و نقل مرزی نیروی بالقوه همکاری خود را توسعه دهند.

همچنین در این مراسم، پیشنهاد “چینگ دائو” درباره تقویت همکاری اقتصادی و تجاری منطقه‌ای منتشر شد که در آن تاکید شده‌ است با توجه به اینکه سال ۲۰۲۱ برابر با بیستمین سالگرد تأسیس سازمان همکاری شانگهای است، این سازمان در سال جاری شاهد ایجاد عرصه های جدید برای توسعه همکاری دوجانبه و چندجانبه خواهد بود و همه طرف‌ها باید به توسعه بیشتر اقتصاد منطقه‌ای کمک کنند.

سازمان همکاری شانگهای از طریق “پیشنهاد چینگ دائو” از کشورهای عضو خواسته است ضمن تعمیق همکاری اقتصادی و تجاری منطقه‌ای، هموار کردن کانالهای اصلی حمل و نقل بین‌المللی و تسهیل تجارت و سرمایه‌گذاری، در پیشبرد روند توسعه همکاری های منطقه‌ای سازمان همکاری شانگهای نقشی شایان ایفا کنند.

همزمان با گشایش مجمع همکاری اقتصادی و تجاری سازمان همکاری شانگهای، یک نمایشگاه نیز دایر شد که ایران هم در آن شرکت کرده است.

سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین ‌المللی است که در ۱۵ ژوئن سال ۲۰۰۱ میلادی در شهر «شانگهای» تاسیس شد.

چین، روسیه، هند، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان از اعضای اصلی این سازمان و جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، مغولستان و بلاروس نیز از اعضای ناظر این سازمان هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches