×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گسترش همکاری های پست بانک و پارس جنوبی

مسئولان پست بانک استان بوشهر و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک بر گسترش همکاری‌های متقابل تاکید کردند.

در این نشست مهندس بابایی مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشرح عملکرد این شرکت گفت: شرکت مذکور بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر کارمند دارد که پست بانک ایران می تواند با توجه به ارائه خدمات بانکی سریع و آسان در سراسر کشور، دسترسی مناسبی را برای آنان و خانواده هایشان فراهم سازد.

وی در پایان ضمن تأکید بر افتتاح حساب توسط تعاونی مسکن کارکنان شرکت گاز در پست بانک ایران، آمادگی این مجتمع را برای همکاری با این بانک اعلام داشت.

همچنین احمد فرهمند مدیر شعب استان بوشهر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پست بانک ایران اظهار داشت: این بانک با ایجاد دفاترخدمات بانکی و تجهیز آن به دستگاه‌های بانکداری الکترونیک به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور، دسترسی عمومی به خدمات بانکی را تسهیل نموده است.

وی افزود: پست بانک ایران آمادگی دارد در ساخت پروژه های مسکونی کارکنان و احداث پروژه های صنعتی با ارائه تسهیلات به آنان در رونق تولید و همچنین رفاه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری های مؤثری داشته باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches