×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
گزارشی از تمهیدات برای بحران سیل در لرستان

اقتصادتهران: مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، آمار سیل این استان را به طور رسمی اعلام کرد.

نظیفی اظهار کرد: از ابتدای دوره بارش سیل‌آسا در استان تاکنون ۱۴ جسد به دلیل خفگی ناشی از سیل و یا در ارتباط با آن به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر در الیگودرز، یک نفر مربوط به دورود، سه نفر خرم‌آباد، دو نفر کوهدشت، دو نفر معمولان، دو نفر چگنی و یک نفر مربوط به نورآباد بوده است.

نظیفی ضمن اظهار تاسف از حادثه پیش آمده بیان کرد: پزشکی قانونی استان در طول مدت حادثه در کنار مردم حضور داشت و با معاینه اجساد و صدور سریع جواز دفن، مانع از افزایش درد و آلام مردم شد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: تا پایان مشکلات ناشی از این بحران، پزشکی قانونی در هر لحظه از شبانه روز آماده معاینه اجساد و صدور جواز دفن است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از توزیع ۱۳۰۰ تخته چادر بین سیل‌زده‌های لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمودرضا پیروی با بیان این‌که بعد از سیل استان طی دو مرحله امدادرسانی هوایی انجام شده است، ادامه داد: هم‌اکنون کار کمک هوایی به وسیله شش هلی‌کوپتر سنگین، دو بالگرد ارتش و چند دستگاه دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همراه با کار امدادرسانی، لکه‌گیری نیز انجام شده و با یک بالگرد مناطق جدید شناسایی و سرویس‌دهی کردیم.

پیروی تصریح کرد: هم‌چنین تعداد قابل توجهی از حادثه‌دیده‌ها به مناطق امن هلی‌برد شده‌اند و این کارها ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: کار توزیع اقلام ضروری مانند پتو، چادر و مواد غذایی در حال انجام بوده اما با بی‌نظمی‌هایی همراه است.

وی با بیان این‌که تابه‌حال ۱۳۰۰ تخته چادر و چندین تریلر اقلام امدادی بین سیل‌زده‌های پلدختر تقسیم شده است، افزود: اگر نظم برقرار شود توزیع مواد با سرعت بهتر و مطمئن‌تری انجام می‌شود.

شهردار خرم‎آباد: پاکسازی شهر از آثار سیلاب با جدیت در حال انجام است

شهردار خرم‎آباد گفت: پاکسازی شهر از آثار سیلاب با جدیت در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، وحید رشیدی با بیان اینکه بخش عمده‎ای از عملیات پاکسازی و لایروبی سطح شهر توسط نیروهای شهرداری در حال انجام است، اظهار کرد: حجم گل و لای وارد شده به سطح شهر بی‎سابقه است.

وی ادامه داد: لایروبی کوچه‎ها و خیابان‎ها، لایروبی و تخلیه آب زیرگذرها، پاکسازی و جمع آوری گل و لای بوستان‎های سطح شهر، پاکسازی و شستشوی معابر اصلی، کمک به نظافت و تخلیه منازل از جمله اقدامات در حال اجرای شهرداری پس از سیلاب اخیر است.

وی ازشهرداری اصفهان که در روزهای گذشته به یاری استان آمدند تشکر کرد و افزود: با وجود تلاش‎های انجام شده و در حال انجام، حجم خسارات وارده بسیار بالاست و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‎تر شهر را به حالت عادی خود برگردانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches