×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
گام‌های عملی و اقدامات اجرایی بانک کشاورزی برای حمایت از تولید

اقتصادتهران: بدون شک، تداوم رونق اقتصادی هر کشور منوط به وضعیت تولید آن کشور و در گرو بهبود شرایط برای تولید است. دولت‌ها همواره به منظور حمایت از تولید داخلی، اقداماتی انجام داده و یا قوانینی برای نیل به این هدف وضع می‌کنند تا تولید کننده بتواند در فضایی که شرایط برای فعالیت، مهیاست، به تولید بپردازد.

سیستم بانکی همواره یکی از ارکان اصلی و مهم در افزایش توان تولیدی هر کشور به شمار می‌رود و کم تر تولید کننده‌ای قادر است بدون دریافت تسهیلات بانکی به ادامه روند کار و فعالیت خود بپردازد. به عبارت دیگر، هرچه پشتیبانی نظام بانکی از فعالیت‌های تولیدی و واحدهای صنعتی بیش تر شود، به طور حتم، وضعیت مطلوبی برای تداوم حیات تولید کننده به وجود می‌آورد.

بانک کشاورزی که یک بانک تخصصی محسوب می‌شود، طی سالیان فعالیت خویش توانسته در این راستا به خوبی عمل کند و حمایت از کشاورزان به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید در کشور، همواره بر دوش این بانک بوده است. پرداخت تسهیلات متناسب با فعالیت کشاورزان، ارائه طرح‌های نوین در راستای افزایش توان تولیدی این صنف و نیز نقشی که در حمایت از تولید بخش کشاورزی و تأمین امنیت غذایی مردم دارد، بر کسی پوشیده نیست.

سابقه ۹۰ ساله بانک کشاورزی بانک کشاورزی، محلی برای ارائه خدمات و تسهیلات برای کشاورزان بوده و می‌تواند به اقتصاد و تولید بخش کشاورزی کمک کند و حتی در مواقع بحرانی که خیلی از بانک‌هایی که مصارف و پرداختی‌های آنها منفی است اما بانک کشاورزی با مسئولیت پذیری که نسبت به کشاورزان دارد توانسته عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی از خود داشته باشد.

در همین راستا چندی پیش، این بانک با طراحی و اجرای این سه محصول جدید، از یک سو در مسیر تحقق سند تحول دیجیتال در اکوسیستم بانکداری کشور، همسو با تکنولوژی روز در عرصه بانکداری، گام برداشته تا دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکداری را تسریع و تسهیل بخشد و از سوی دیگر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز رسالت بانک کشاورزی در پشتیبانی از زنجیره تأمین محصولات کشاورزی و تحکیم زیرساخت‌های امنیت غذایی کشور، اقدام موفقیت آمیز و اثرگذاری داشته است.

یکی از این محصولات جدید که به تازگی از آن رونمایی شده است، پلتفرم تجارت الکترونیک کالای ایرانی است به گونه‌ای که بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید داخلی، نسبت به ایجاد پلتفرم تجارت الکترونیک «کالای ایرانی» با رویکرد فروش کالا و خدمات تمام ایرانی برای مشتریان این بانک اقدام کرده است.

مشتریان بانک کشاورزی با استفاده از این پلتفرم می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات پرداخت آتی و نیز اخذ تسهیلات، نسبت به خرید از این پلتفرم اقدام کنند. این پلتفرم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دسترس مشتریان بانک کشاورزی قرار گرفته است.

مشتریان می‌توانند برای آگاهی از جزییات این طرح‌ با تماس به سامانه ارتباط سبز بانک و یا از طریق شعب سراسری این بانک، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches