×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کیفیت پایین ساخت‌وساز عامل افزایش بافت‌های فرسوده

اقتصادتهران: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: با وجود کیفیت نازل ساخت و ساز در کشور نه تنها از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری جلوگیری نمی‌شود بلکه به میزان آن‌ها اضافه نیز خواهد شد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی با تأکید براینکه بخشی‌نگری یکی از آسیب‌های بزرگ کشور در سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف به ویژه اقدامات بهسازی و نوسازی در بافت‌های ناکارآمد بوده است اظهارداشت: دولت یازدهم پس از روی کار آمدن، توجه به این حوزه را یکی از اولویت‌های اصلی خود اعلام کرد و اقدامات مشترک را مبنای اصلی آن قرار داد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌ها در این نقاط انجام می‌شد ولی به دلیل بخشی بودن و عدم برخورداری از یک هم‌پیوندی مناسب کارایی لازم را نداشته و به همین دلیل نتیجه مطلوب را برجای نگذاشت.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی هم‌راستاسازی و هم‌پیوندی بین برنامه‌ها و بخش‌های مختلف کاری در این حوزه را از اهداف اصلی ستاد بازآفرینی اعلام کرد و گفت: متأسفانه همچنان پس از گذشت سه سال در برخی موارد شاهد نگاه‌های بخشی برخی از دستگاه‌ها هستیم با وجود آنکه بحث نوسازی مناطق ناکارآمد مسأله ای چندوجهی بوده و قطعا یک دستگاه به تنهایی نمی تواند کاری را پیش ببرد.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال تهیه طرح آمایشی استان‌ها بوده و ما نیز از سویی دگر به دنبال طرح‌های منطقه‌ای هستیم؛ غافل ازآنکه بر سر اولویت های کشور و بحران مناطق ناکارآمد با یکدیگر همکاری داشته باشیم. این موارد، نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کرده و در دستور کار خود قرار دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches