×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کیفیت مصالح ساختمانی خط قرمز بازسازی مناطق زلزله زده است

اقتصادتهران: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به نظارت اداره استاندارد بر مصالح مورد استفاده در مناطق زلزله زده استان گفت: خط قرمز ما برای بازسازی واحدهای تخریب شده استفاده از مصالح استاندارد است.

به گزارش ایرنا، مهرداد سالاری عصر چهارشنبه در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم بر این شد که هفته ای ۳۰۰ پلاک توسط سازمان نظام ‌مهندسی طراحی و به منظور طی مراحل ساخت به شهرداری تحویل داده شود.

وی افزود: شهردار سرپل ذهاب نیز همکاری لازم را در زمینه ساخت واحدها و نقشه کشی انجام دهد تا سازمان نظام مهندسی بتواند سریع تر نقشه های خود را تحویل دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: حتما مصالح مصرفی مناطق زلزله زده تا جایی که امکان دارد از داخل استان تهیه شود و زمینه رونق اقتصادی استان فراهم شود.

سالاری با بیان اینکه رایزنی های لازم‌ با اتاق بازرگانی و اتاق صنعت و معدن انجام شده است، گفت: نمایشگاه مصالح ساختمانی تولیدی استان در مناطق زلزله زده از روز گذشته به مدت سه ماه دایر شده که مصالح را در محل به مردم ‌تحویل می دهند.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما برای بازسازی استفاده از مصالح استاندارد است، مردم ‌زلزله زده باید به مصالح با کیفیت و با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اداره استاندارد با آزمایشگاه مورد اطمینان خود کیفیت مصالح مورد نیاز را به صورت مداوم چک می کند.

سالاری تصریح‌ کرد: حتی یک‌ روز تاخیر در ساخت و ساز مناطق زلزله زده مردم ‌را متضرر خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches