×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
کیت تشخیصی تولید داخل کرونا تا هفته آتی وارد چرخه می‌شود

اقتصادتهران: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که کیت‌های تشخیصی تولید داخل برای ویروس کرونا تا هفته آتی وارد چرخه می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، کیانوش جهانپور روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره کیت‌های تشخیصی تولید داخل ویروس کرونا بیان کرد: کیت‌های تشخیصی تولید داخل برای ویروس کرونا توسط انستیتو پاستور ایران تایید شده و با تایید سازمان غذا و دارو، احتمالا هفته‌ای ۸۰ هزار کیت تشخیصی تولید داخل برای ویروس کرونا وارد چرخه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: این کیت‌های تشخیصی پس از رفع نیازهای داخلی کشور، می‌تواند به کشورهای دیگر هم صادر شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: وضعیت ایران در مقابله با کرونا قابل مقایسه با سایر کشورها نیست و به جرئت می‌توان گفت که طرح غربالگری و مقابله با ویروس کرونا باعث کاهش بار مراجعه به بیمارستان‌ها شده است.

جهانپور افزود: شرایط ویروس کرونا در کشورهای اروپایی به شدت وخیم است و خوش بختانه با وجود شبکه بهداشت در ایران، توانستیم موفقیت‌های خوبی در شناسایی به موقع ابتلا کسب کنیم.

وی بیان کرد: شناسایی و مداخله زود هنگام در زمینه ویروس کرونا حتی می‌تواند به صورت جهانی اجرایی شود. شبکه بهداشت در ایران در این زمینه بسیار موثر عمل کرده است. زیرساخت شبکه بهداشت در بسیاری از کشورهای اروپایی هم وجود ندارد.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور عصر پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches