×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کودکان شهر تهران؛ مهمان جشنواره بازی‌های کودک در بوستان رازی

اقتصادتهران: جشنواره بازی های کودکان از روز دوشنبه ۲۶ مرداد در بوستان بزرگ رازی آغاز و تمامی کودکان شهر تهران تا پایان مرداد مهمان شهرداری منطقه ۱۱هستند.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱، ضمن دعوت از خانواده های تهرانی برای حضور در جشنواره بازی های کودکان ؛گفت: با توجه به تأثیر و نقش اساسی بازی و ورزش در زندگی کودکان؛ جشنواره کودک در بوستان رازی برگزار می شود.

آبادیان با اشاره به این که افتتاحیه جشنواره کودک در روز ۲۶ مرداد ماه با حضور شخصیت های نمایشی محبوب کودکان برگزار می شود؛ اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی کودکان و باهمکاری اداره آموزش شهروندی و اداره تربیت بدنی منطقه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برنامه های متنوعی را ارائه خواهد داد.

او ادامه داد: در جشنواره کودک علاوه بر غرفه های مجسمه سازی، بازی های رایانه‌ای، عکاسی سنتی، نقاشی و گریم کودک، شهربازی سیار، غرفه جوایز، بازی های فکری، آموزش خط سفید، تفکیک زباله از مبدا و … بازی های مهیج آبی و شنی، بازی های بومی و محلی، تیر و کمان نیز دایر شده است.

شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: پرداختن افراد جامعه به ویژه کودکان به ورزش با توجه به زندگی ماشینی یک نیاز تلقی شده و باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches