×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کنسل شدن پروازهای ماهان و سرگردانی زائران ایرانی در فردوگاه نجف

اقتصادتهران: کنسل شدن پروازهای روز جمعه شرکت هواپیمایی ماهان به نجف، باعث سرگردانی زائرانی ایرانی در فرودگاه نجف شده است.

حسین عظیمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی که یکی از زائران کاروان خراسان شمالی است، شامگاه جمعه در تماس با ایرنا با اشاره به اینکه هم اینک در فرودگاه نجف منتظر ورود هواپیمای ماهان (شماره ۱۱۷۹ ساعت ۱۲:۳۰ جمعه نجف – مشهد) هستیم، اعلام کرد به دلیل بدی آب و هوا، پرواز ماهان از مشهد به نجف کنسل شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیگیری ها مشخص شده است که آب و هوای مشهد مشکلی ندارد، افزود: برخی منابع اعلام کرده اند که به دلیل بدهی شرکت ماهان به حج و زیارت، این پرواز کنسل شده است.

عظیمی اظهار داشت: هم اینک زائران یک کاروان از خراسان شمالی و ۵ کاروان از خراسان رضوی که مسافران این پرواز بوده اند، در فرودگاه نجف سرگردان هستند و کسی هم پاسخگوی آنها نیست.

به گفته وی، برخی از منابع اعلام کرده اند که علاوه بر پرواز این کاروان ها، دیگر پروازهای هوایپمایی ماهان نیز کنسل شده است.

وی به نمایندگی از زائران سرگردان در فرودگاه نجف از ایرنا استمداد خواست با پیگیری از مسئولان خواستار تعیین تکلیف پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches