×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کمک یک هزار و ۲۵۰میلیارد ریالی مردم به زلزله زده‌های کرمانشاه

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در جریان زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری کرمانشاه، مردم نیکوکار کشور تاکنون به وسیله این نهاد بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به زلزله زدگان این استان کمک کردند.

 به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز دوشنبه در نشست خبری در سرسرای همایش های جمعیت هلال احمر کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال از مجموع این کمک ها نقدی و بقیه به میزان ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲۰ هزار تن اقلام غیرنقدی بوده است.

وی افزود: مقدار کمک های مردمی به زلزله زده‌های استان کرمانشاه ۲٫۵ برابر کمک هایی بود که در زمین لرزه ورزقان آذربایجان شرقی انجام شد.

پیوندی با بیان اینکه هلال احمر از همان ابتدا و ساعت پس از وقوع زمین لرزه در کنار مردم بود، ادامه داد: در این مدتی که از حادثه زمین لرزه می‌گذرد بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی جمعیت هلال احمر برای تهیه و ارسال اقلامی مانند چادر، پتو، چراغ، نایلون، مواد خوراکی، وسایل گرمایشی و دیگر کالاهای مورد نیاز آسیب دیدگان هزینه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین به برنامه های در دست اجرای این جمعیت برای زلزله زدگان اشاره و اظهار کرد: نخستین برنامه‌ای که بزودی اجرا می شود اهدای کمک ۵۰ میلیون ریالی به سرپرستان خانواری است که عضوی از اعضای خانواده را در زمین لرزه از دست داده اند.

وی گفت: اهدای کمک ۵۰ میلیون ریالی به خانواده‌هایی که تا ۱۰ روز پس از وقوع زلزله صاحب فرزند شده اند از دیگر اقدام‌های در دست اجراست.

پیوندی با بیان اینکه توزیع اقلام ضروری زندگی مانند فرش، یخچال و تلویزیون میان زلزله زدگان تا پایان سال جاری یکی دیگر از برنامه های مهم در دست اجراست، تاکید کرد: تمام این کارها از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches