×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
کلیپ طرح کرامت رضوی تهیه شد

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در آستانه میلاد امام رضا(ع)، کلیپ طرح کرامت رضوی ( اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران به مشهد مقدس) را تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار داد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این کلیپ مربوط به اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس است که با بدرقه دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل این سازمان به این سفر معنوی مشرف شدند.

در طرح کرامت رضوی ۲۵هزاربازنشسته و مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با اولویت دریافت کنندگان حداقل حقوق به مشهد مقدس مشرف می شوند و خدمات رفاهی و بهداشتی مناسبی در این سفر به این عزیران ارائه می شود.

سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۲میلیون و۷۰۰هزار نفر مستمری بگیر را تحت پوشش دارد و درصدد است برای ارتقای خدمت رسانی به آنها، برنامه های متعدد رفاهی و سلامت اجرا کند.

طرح کرامت رضوی نیز در راستای تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران و با هماهنگی حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور به اجرا در آمده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches