×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۸۰ میلیارد ریال لوازم برقی قاچاق در البرز

اقتصادتهران: فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰ میلیارد ریال لوازم برقی قاچاق از انباری در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.

 سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام “حمایت از کالای ایرانی ” و اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، از دپوی کالای قاچاق در انباری در شهرک صنعتی “صفادشت ” مطلع شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضائی به شهرک صنعتی صفادشت اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۱۰ هزار دستگاه لوازم خانگی برقی قاچاق شامل اتوبخار، پنکه، خشک کن برقی، بخار پز و … کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مالک این انبار با استفاده از بسته بندی های مناسب و درج برچسب استاندارد کالا و ارائه گارانتی، کالای قاچاق را به طرز ماهرانه ای درون این بسته ها جاسازی کرده و قصد انتقال آن ها به بازار برای فروش را داشتند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار مربوطه پلمپ شد، گفت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: کالای قاچاق مکشوفه پس از هماهنگی، در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches