×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کشف محموله قاچاق پوشاک و کفش در تهران

اقتصادتهران: رئیس پلیس پایتخت از کشف محموله بزرگ قاچاق پوشاک و کفش توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی درجمع خبرنگاران در این‌باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس از فعالیت گسترده عده‌ای در امر قاچاق کفش و پوشاک با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از اطمینان از صحت موضوع و کشف سرنخ‌هایی با مجوز مقام قضایی دستگیری عاملان این اقدام و توقیف اموال قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان و کشف اموال قاچاق از یک انبار گفت:‌ در این عملیات بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نیسان، چندین دستگاه خودروی سواری مجهز به سیستم دودزا و همچنین یک دستگاه کامیون توقیف شد.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، قاچاقچیان با پرداخت رشوه در قالب ده‌ها عدد سکه طلا قصد تطمیع ماموران پلیس را داشتند که کارآگاهان ضمن رد رشوه اقدامات قانونی لازم را در این خصوص انجام دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches