×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۴ فروردین - ۱۴۰۰  
true
true
کسب لوح زرین دهمین همایش رضایت‌مندی مشتری توسط بیمه سینا

اقتصادتهران: شرکت بیمه سینا لوح زرین دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این همایش سراسری که با رویکرد جهش تولید و با هدف قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری‌مدار در جمع صاحبان صنایع و مسئولان عالی رتبه کشور و معتبرترین بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانی کشور برگزار شد، با اهدای لوح زرین سپاس از خدمات بیمه سینا در حوزه مشتری‌مداری، تقدیر به عمل آمد.

بر اساس ارزیابی دبیرخانه همایش، شرکت بیمه سینا با توجه به دارا بودن شاخص‌های پاسخگویی، مشتری‌مداری و ارائه خدمات به مشتریان، شایسته‌ی دریافت لوح زرین رضایت‌مندی مشتری شد.

این گزارش می‌افزاید، در این همایش دکتر پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر میرمحمدصادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس به بیان دیدگاه‌های خود با رویکرد رضایت‌مندی مشتری پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false