×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش قیمت بلیط هواپیما خواسته مردم و سرمایه‌گذاران است

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور دیدار کرد.

به گزارش اقتصادتهران، این دیدار که در روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار شد خانم دکتر ریگی گفت: شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان به لطف خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه ازاد چابهار، اکنون بر مدار توسعه قرار گرفته و آینده نوینی را برای این خطه از میهن عزیزمان در عرصه های ملی و بین‌المللی پدیدار ساخته است.

منطقه آزاد چابهار، بهشت گردشگری و سرمایه گذاری کشور تنها نقطه اتکای شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان در صنعت حمل و‌نقل هوایی فرودگاه چابهار-کنارک می باشد.

لذا قیمت گزاف بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف از جمله تهران صبر مردم‌ نجیب و‌ شریف این حوزه استراتژیک را لبریز نموده است.

از آنجا که استفاده کنندگان از خطوط پروازی، گروه‌های کارمند، کارگر، بیماران و سرمایه گذاران هستند لذا بازنگری و کاهش قیمت‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

در ادامه خانم دکتر ریگی افزود: کنترل و نظارت قیمت بلیط ایرلاین‌های وارش و زاگرس به مقصد یا مبدا چابهار و نرخ گذاری آن توسط سازمان هواپیمایی کشور و همچنین ایرلاین‌های چابهار و آسا جت که ثبت شده در سازمان منطقه آزاد چابهار هستند و مبدأ پروازی آنها چابهار قرارداده و افزایش تعداد پرواز‌ها و برقراری پرواز از چابهار به مقاصد کراچی، کابل و دبی مورد درخواست مردم و سرمایه گذاران می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches